- 0243-261244
- 0243-261058
Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. IL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Registrul agricol si Fond funciar / APIA
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Compartimente de specialitate
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
ANUNT PUBLIC Nr. 2139 din 22.06.2017 Prin prezenta se aduce la cunostinţă publică că în data de 24.07.2017 ora 10,00,la sediul Primăriei Balaciu va avea loc examenul pentru promovarea în grad a funcţionarilor publici de execuţie din cadrul aparatului de specialitate al primarului. Cererile pentru înscrierea la examen,vor fi depuse până la data de 12.07.2017 la secretarul comisiei de examen. Pentru sustinerea examenului se stabileste următoarea bibliografie: I. BIBLIOGRAFIE pentru examenul de promovare în grad superior, compartimentul STARE CIVILA, REGISTRATURA, RELATII CU PUBLICUL, PETITII, ARHIVĂ II. BIBLIOGRAFIE pentru examenul de promovare în grad superior, compartimentul IMPOZITE,TAXE LOCALE ŞI ALTE VENITURI III. BIBLIOGRAFIE pentru examenul de promovare în grad superior,compartimentul ASISTENŢĂ SOCIALĂ Notă: la toate actele normative de mai sus, vor fi avute în vedere actualizările intervenite până la data ANUNT PUBLIC Nr. 1518 din 10.06.2014 Prin prezenta se aduce la cunostinţă publică că în data de 10.07.2014 ora 11,00, la sediul Primăriei Balaciu va avea loc examenul pentru promovarea în grad a funcţionarilor publici de execuţie din cadrul aparatului de specialitate al primarului. Cererile pentru înscrierea la examen,vor fi depuse până la data de 30.06.2014 la secretarul comunei. Pentru sustinerea examenului se stabileste următoarea bibliografie: BIBLIOGRAFIE pentru examenul de promovare în grad superior, compartimentul STARE CIVILA, REGISTRATURA, RELATII CU PUBLICUL, PETITII, ARHIVĂ 1. Legea nr.215/2001 – privind administraţia publică locală,republicată,cu modificările şi completările ulterioare Notă:la toate actele normative de mai sus, vor fi avute în vedere actualizările intervenite până la data concursului. Asfel, candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicările,modificările si completările ulterioare ale acestora. BIBLIOGRAFIE pentru examenul de promovare în grad superior, compartimentul IMPOZITE,TAXE LOCALE ŞI ALTE VENITURI 1. Legea nr.215/2001 – privind administraţia publică locală,republicată,cu modificările şi completările ulterioare Notă:la toate actele normative de mai sus, vor fi avute în vedere actualizările intervenite până la data |