- 0243-261244
- 0243-261058
Alegeri
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. IL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Registrul agricol si Fond funciar / APIA
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Compartimente de specialitate
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
Alegeri prezidentiale 2024
- Anunt public nr. 3821 din 22.10.2024 privind numerotarea si delimitarea sectiilor de votare de pe raza comunei Balaciu pentru alegerea Preşedintelui României şi respectiv pentru alegerea Senatului şi Camerei Deputaţilor în anul 2024 Vizualizare
Alegeri locale si Europarlamentare anul 2024
- Alegeri locale 09.06.2024
- Încheiere validare primar ales la 09.06.2024 (Adaugat la data 17.10.2024) Vizualizare
- Încheiere validare mandate consilier local 09.06.2024 (Adaugat la data 17.10.2024) Vizualizare
- Proces verbal nr. 30 din 31.05.2024 privind inlocuire reprezentanti in BESv 102 BEC nr. 14 Balaciu Vizualizare
- Proces verbal nr. 14 din 22.05.2024 privind constituire BESv 105 BEC nr. 14 Balaciu Vizualizare
- Proces verbal nr. 13 din 22.05.2024 privind constituire BESv 104 BEC nr. 14 Balaciu Vizualizare
- Proces verbal nr. 12 din 22.05.2024 privind constituire BESv 103 BEC nr. 14 Balaciu Vizualizare
- Proces verbal nr. 11 din 22.05.2024 privind constituire BESv 102 BEC nr. 14 Balaciu Vizualizare
- Hotararea nr. 10 din 10.05.2024 pentru stabilire nr. ordine pe buletin de vot BEC nr. 14 Balaciu Vizualizare
- Proces verbal nr. 4 din 08.05.2024 privind rămânere definitivă candidaturi Vizualizare
- Propunere primar PSD (Adaugat la data 29.04.2024) Vizualizare
- Propunere primar PNL (Adaugat la data 29.04.2024) Vizualizare
- Propunere primar AUR (Adaugat la data 29.04.2024) Vizualizare
- Propunere primar – Alianta Dreapta Unita (Adaugat la data 29.04.2024) Vizualizare
- Propunere CL – Alianta Dreapta Unita (Adaugat la data 29.04.2024) Vizualizare
- Lista candidati CL PSD (Adaugat la data 29.04.2024) Vizualizare
- Lista candidati CL PNL (Adaugat la data 29.04.2024) Vizualizare
- Lista candidati CL AUR (Adaugat la data 29.04.2024) Vizualizare
- Proces verbal nr. 1 din 24.04.2024 privind completare BEC nr. 14 Vizualizare
- Alegeri Europarlamentare 09.06.2024
– Balaciu DP nr.77 din 10.11.2020 privind desemnarea persoanelor autorizate să efectueze operaţiuni în Registrul electoral Vizualizare
– Balaciu DP nr.76 din 04.11.2020 privind stabilirea locurilor speciale pentru afişaj electoral, în cadrul campaniei electorale pentru alegerea Senatului şi Camerei Deputaţilor din anul 2020 Vizualizare
– Adresa nr. 4547 din 27.10.2020 privind Incheiere validare primar 2020 – dl. Mihu Cornel Vizualizare
De asemenea, o scurtă informare cu privire la Corpul experților electorali, pe care o găsiți mai jos.
Ce reprezintă Corpul experților electorali?
Corpul experților electorali reprezintă o evidență permanentă a persoanelor din care sunt desemnați, prin tragere la sorți, președinții birourilor electorale ale secțiilor de votare și locțiitorii acestora.
Persoanele înscrise în Corpul experților electorali participă automat la tragerile la sorți efectuate de Autoritatea Electorală Permanentă, la toate alegerile, fără îndeplinirea altor formalități.
Activitatea desfășurată de persoanele desemnate este remunerată.
În perioada funcţionării birourilor electorale ale secțiilor de votare ce se vor constitui pentru alegerile locale din anul 2020, preşedinţii birourilor electorale ale secţiilor de votare și locţiitorii acestora se consideră detaşaţi şi primesc pentru fiecare zi de activitate o indemnizaţie de 250 lei.
În această perioadă, autorităţile şi instituţiile publice la care sunt angajate persoanele desemnate președinți sau locțiitori le asigură acestora plata salariului.
Primirea indemnizaţiei de mai sus (250 lei pe zi) nu afectează dreptul de a primi alte diurne, indemnizaţii, pensii sau alte drepturi băneşti cuvenite în baza unor legi speciale.
Pentru indemnizaţiile acordate se reține numai impozitul pe venit.
De asemenea, aceștia au dreptul la o indemnizație de protocol de 20 de lei pentru apă, cafea și gustări pentru fiecare zi de activitate.
În plus, preşedinţii birourilor electorale ale secţiilor de votare și locţiitorii acestora au dreptul să primească, la cerere, o zi liberă plătită de la locul de muncă, în ziua următoare zilei votării, pe baza adeverinței
eliberate în acest sens de către Autoritatea Electorală Permanentă.
Cine poate fi expert electoral?
Poate intra în Corpul experților electorali persoana care îndeplinește următoarele condiții:
a) are cetățenia română;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are drept de vot;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare îndeplinirii funcției;
e) nu face parte dintr-un partid politic;
f) a absolvit studii universitare de licenţă în domeniul ştiinţelor juridice sau în alte domenii ori cel puțin învățământul general obligatoriu;
g) nu este urmărită penal, trimisă în judecată penală sau condamnată penal.
Cum puteți face parte din Corpul experților electorali?
Admiterea în Corpul experților electorali se face:
1. În cazul persoanei care a mai exercitat funcția de președinte al biroului electoral al secției de votare sau de locțiitor al acestuia înainte de anul 2015 – pe baza avizului favorabil acordat de Autoritatea Electorală Permanentă pentru activitatea anterioară ca președinte sau locțiitor;
2. În cazul persoanei care nu a mai exercitat funcția de președinte al biroului electoral al secției de votare sau de locțiitor al acestuia – pe bază de examen.
Persoanele interesate pot depune cererile la primari, la prefect ori la Autoritatea Electorală Permanentă. Cererile pot fi transmise și prin e-mail la adresa: bj.ialomița@roaep.ro
Fiecare cerere trebuie să fie însoțită de o copie a actului de identitate, o copie a actului de studii și o declarație de confidențialitate.
În ce constă examenul de admitere în Corpul experților electorali?
Examenul de admitere în Corpul experților electorali constă în soluționarea unui test-grilă de verificare a competențelor format din 15 întrebări cu câte 3 variante de răspuns, din care numai o variantă de răspuns este corectă.
Tematica pentru examenul de admitere și întrebările din care se vor genera subiectele pentru examen, cu răspunsurile corecte evidențiate, pot fi găsite la următoarele linkuri:
http://www.roaep.ro/instruire/wp-content/uploads/2015/11/SITE-Tematica-prezentare-detaliat–.pdf
http://www.roaep.ro/instruire/wp-content/uploads/2015/11/intrebari-CEE_05.pdf
Examenul de admitere în Corpul experților electorali se consideră promovat în cazul în care candidatul rezolvă corect cel puțin 10 întrebări în maximum 30 de minute.
Precizăm că examenul de admitere în Corpul experților electorali poate fi susținut și on-line. Persoanele care doresc să susțină examenul on-line trebuie să ne comunice această opțiune.
IMPORTANT! Candidații care nu promovează examenul de admitere în Corpul experților electorali pot susține un nou examen de admitere, fără a mai îndeplini alte formalități.
- Cerere admitere examen CEE: click aici
- Cerere admitere aviz favorabil CEE tara: click aici
- Declaratie confidentialitate experti: click aici
BIROUL ELECTORAL DE CIRCUMSCRIPŢIE NR. 14 BALACIU JUDEŢUL IALOMIŢA
- Anunt nr. 89 din 21.09.2020 completare birou BESv: click aici
- Proces verbal din 25.08.2020 privind definitivarea completării Biroului Electoral de Circumscripţie nr.14 Balaciu -complet BECirc etapa II: click aici
- Proces verbal nr. 50 din 24.08.2020 privind ramanerea definitiva a candidaturilor B.E.Circ. nr.14 Balaciu: click aici
- Propunere candidat primar Pro Romania: click aici
- Propunere candidati la CL Pro Romania: click aici
- Propunere candidat la CL Partidul Ialomitenilor: click aici
- Propunere candidat primar PSD: click aici
- Propunere candidati la CL PSD: click aici
- Propunere candidat primar PNL: click aici
- Propununere candidati la CL PNL: click aici
- Hotararea nr.8 din 25.08.2020 pentru stabilirea numărului de ordine de pe buletinele de vot: click aici
- Hotararea nr.7 din 18.08.2020 cadidatura consilieri PRO – BEC 14 Balaciu: click aici
- Hotararea nr.6 din 18.08.2020 cadidatura primar PRO – BEC 14 Balaciu: click aici
- Hotararea nr.5 din 18.08.2020 cadidatura consilieri PI – BEC 14 Balaciu: click aici
- Hotararea nr.4 din 17.08.2020 cadidatura consilieri PSD: click aici
- Hotararea nr.3 din 17.08.2020 cadidatura primar PSD: click aici
- Hotararea nr.2 din 13.08.2020 inregistrare candidaturi consilieri PNL BEC nr. 14 Balaciu; click aici
- Hotararea nr.1 din 13.08.2020 inregistrare candidatura primar PNL BEC nr. 14 Balaciu: click aici
- PROCES VERBAL: încheiat azi 09.08.2020 privind completării Biroului Electoral de Circumscripţie nr.14 Balaciu: click aici
BIROUL ELECTORAL DE CIRCUMSCRIPTIE NR.14 COMUNA BALACIU JUDETUL IALOMITA Nr.6 din 08.08.2020
Sediul: Primaria Balaciu (Sala de şedinţă a Consiliului Local), sat Balaciu, str. calea Bucuresti nr.22
Date de contact: E-mail – il.balaciu@bec.ro
Telefon – 0243261244
Preşedinte – 0729881021
Loctiitor – 0767172438
Program de lucru cu publicul:
– zilnic 9 – 17
– În zilele în care se împlinesc termene privind activităţi care ţin de competenta biroului, activitatea de lucru cu publicul se încheie la ora 24.
- Anunt public privind numerotarea si delimitarea sectiilor de votare de pe raza comunei Balaciu pentru alegerea Presedintelui Vizualizare
ANUNT PUBLIC privind numerotarea si delimitarea sectiilor de votare de pe raza comunei Balaciu pentru alegerea membrilor din România în Parlamentul European 25.05.2014
a) Sectia de votare nr.102 ce va funcţiona în clădirea Căminului cultural Balaciu, unde vor vota alegătorii din satul Balaciu, ce au domiciliul pe străzile: Abundenţei, Agricultorilor, Bazei, Berechet, Calea Bucuresti, Crivăţului, Eroii Pătraşcu, Gheţăriei, Lujerului, Mănăstirilor, Nouă, Petre Balaciu, Poştei, Preot Barbu, Salcâmilor.
b) Secţia de votare nr.103 ce va funcţiona în clădirea Scolii gimnaziale ,,Arhimandrit Teofil,, Balaciu, unde vor vota alegătorii din satul Balaciu, ce au domiciliul pe străzile:1 Decembrie 1918, Aleea Verde, Av.Pompiliu Stângă, Chioşcului, Eroii Miu, Eternităţii, Lalelelor, Magazinului, Merilor, Morii, Nordului, Pitisteanu, Primăverii, Rampa Veche, Revoluţiei,Viilor, Zorilor.
c) Secţia de votare nr.104 ce va funcţiona în clădirea Sălii de festivităţi din satul Crăsanii de Jos, unde vor vota alegătorii ce au domiciliul în satele Crăsanii de Jos şi Crăsanii de Sus.
d) Secţia de votare nr.105 ce va funcţiona în clădirea Grădinitei Copuzu, unde vor vota alegătorii ce au domiciliul în satul Copuzu.