- 0243-261244
- 0243-261058
Transparenta decizionala
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. IL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Registrul agricol si Fond funciar / APIA
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Compartimente de specialitate
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
Bannerul proiectului SIPOCA 35 si „Guvernare transparentă, deschisă și participativă – standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit”- cod SIPOCA 35 link Anunt public nr. 3048 din 09.09.2021 intentie adoptare proiect de HCL nr. 7029 din 06.09.2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare CL Vizualizare Procedură de sistem comunicarea din oficiu a informațiilor de interes public în format standardizat și deschis și asigurarea transparenței decizionale Cod: PS – [Nr. procedură din Registrul de evidență] Ediția 1 , Revizia Data: 10.04.2019: click aici – Anunt public nr. 4576 din 10.10.2019 privind Sedinta ordinara 17.10.2019 Vizualizare A N U N Ţ Nr. 277 din 01.02.2017 În baza prevederilor art.7 din Legea nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică,republicată, a art.29 alin.3 din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Consiliului Local Balaciu, adoptat prin Hotărârea nr.12 din 31.08.2016, autoritatea executivă aduce la cunoştinţă publică anunţul de intenţie referitor la elaborarea proiectului de act normativ privind aprobarea Regulamentului de stabilire a procedurii de instituire şi percepere a taxelor speciale , ce urmează a fi supus spre adoptare Consiliului Local al comunei Balaciu,judeţul Ialomiţa,în şedinţa ordinară din luna martie 2016. A N U N Ţ Nr. 278 din 01.02.2017 În baza prevederilor art.7 din Legea nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică,republicată, a art.29 alin.3 din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Consiliului Local Balaciu, adoptat prin Hotărârea nr.12 din 31.08.2016, autoritatea executivă aduce la cunoştinţă publică anunţul de intenţie referitor la elaborarea proiectului de act normativ privind instituirea taxei speciale de salubrizare în cazul prestaţiilor de care beneficiază individual utilizatorii fără contract din comuna Balaciu şi aprobarea regulamentului privind stabilirea si aplicarea taxei speciale de salubrizare , ce urmează a fi supus spre adoptare Consiliului Local al comunei Balaciu,judeţul Ialomiţa,în şedinţa ordinară din luna martie 2016. ANUNŢ PUBLIC Nr. 3678 din 23.09.2016 În conformitate cu prevederile art.39 alin.6 din Legea nr.215/2001,republicată cu modificările şi completările ulterioare şi ale art.8 alin.1 lit.a) din Legea nr.52/2003 , se aduce la cunoştinţa locuitorilor comunei Balaciu că în data de 29 septembrie 2016,orele 15 ,la sediul Consiliului Local,va avea loc sedinţa ordinară a Consiliului Local Balaciu ANUNŢ PUBLIC Nr. 3607 din 12.02.2016 În conformitate cu prevederile art.39 alin.6 din Legea nr.215/2001,republicată cu modificările şi completările ulterioare şi ale art.8 alin.1 lit.a) din Legea nr.52/2003 , se aduce la cunoştinţa locuitorilor comunei Balaciu că în data de 18 februarie 2016,orele 14 ,la sediul Consiliului Local,va avea loc sedinţa ordinară a Consiliului Local Balaciu A N U N Ţ Nr. 2994 din 05.11.2015 În baza prevederilor art.7 din Legea nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, a art.39 alin.3 şi art.29 alin.3 din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Consiliului Local Balaciu, adoptat prin Hotărârea nr.11 din 21.08.2008, autoritatea executivă aduce la cunoştinţă publică anunţul de intenţie referitor la elaborarea proiectului de act normativ privind aprobarea impozitelor si taxelor locale pe anul 2016 , ce urmează a fi supus spre adoptare Consiliului Local al comunei Balaciu,judeţul Ialomiţa,în şedinţa ordinară din luna decembrie 2015. A N U N Ţ Nr. 2793 din 02.10.2015 În baza prevederilor art.7 din Legea nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică,republicată, a art.39 alin.3 şi art.29 alin.3 din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Consiliului Local Balaciu, adoptat prin Hotărârea nr.11 din 21.08.2008, autoritatea executivă aduce la cunoştinţă publică anunţul de intenţie referitor la elaborarea proiectului de act normativ privind aprobarea modalităţii de înscriere a datelor în registrul agricol pentru perioada 2015-2019 , ce urmează a fi supus spre adoptare Consiliului Local al comunei Balaciu, judeţul Ialomiţa, în şedinţa ordinară din luna noiembrie 2015. P R O I E C T D E H O T Ă R Â R E privind aprobarea modalităţilor de înscriere a datelor în registrul agricol pentru perioada 2015-2019: click aici ANUNŢ PUBLIC Nr. 3552 din 09.06.2015 În conformitate cu prevederile art.39 alin.6 din Legea nr.215/2001,republicată cu modificările şi completările ulterioare şi ale art.8 alin.1 lit.a) din Legea nr.52/2003 , se aduce la cunoştinţa locuitorilor comunei Balaciu că în data de 15 iunie 2015,orele 13 ,la sediul Consiliului Local,va avea loc sedinţa ordinară a Consiliului Local Balaciu ANUNŢ PUBLIC Nr. 3527 din 23.03.2015 În conformitate cu prevederile art.39 alin.6 din Legea nr.215/2001,republicată cu modificările şi completările ulterioare şi ale art.8 alin.1 lit.a) din Legea nr.52/2003, se aduce la cunoştinţa locuitorilor comunei Balaciu că în data de 30 martie 2015, orele 13 ,la sediul Consiliului Local,va avea loc sedinţa ordinară a Consiliului Local Balaciu ANUNŢ PUBLIC Nr. 3517 din 20.02.2015 În conformitate cu prevederile art.39 alin.6 din Legea nr.215/2001, republicată cu modificările şi completările ulterioare şi ale art.8 alin.1 lit.a) din Legea nr.52/2003, se aduce la cunoştinţa locuitorilor comunei Balaciu că în data de 27 februarie 2015, orele 13, la sediul Consiliului Local, va avea loc sedinţa ordinară a Consiliului Local Balaciu – Anunţ de intenţie nr. 378 / 16.02.2015 referitor la elaborarea proiectului de act normativ privind aprobarea bugetului comunei Balaciu pe anul 2015, ce urmează a fi supus spre adoptare Consiliului Local al comunei Balaciu, judeţul Ialomiţa, în şedinţa ordinară din luna martie 2015: click aici – PROIECT DE HOTÃRÂRE privind aprobarea bugetului local al comunei Balaciu pe anul 2015: click aici A N U N Ţ P U B L I C Nr. 3548 din 17.09.2014 În conformitate cu prevederile art.39 alin.6 din Legea nr.215/2001, republicată cu modificările şi completările ulterioare şi ale art.8 alin.1 lit.a) din Legea nr.52/2003, se aduce la cunoştinţa locuitorilor comunei Balaciu că în data de 22 septembrie 2014, orele 13, la sediul Consiliului Local, va avea loc sedinţa ordinară a Consiliului Local Balaciu ANUNŢ PUBLIC Nr. 3543 din 24.07.2014 În conformitate cu prevederile art.39 alin.6 din Legea nr.215/2001,republicată cu modificările şi completările ulterioare şi ale art.8 alin.1 lit.a) din Legea nr.52/2003 , se aduce la cunoştinţa locuitorilor comunei Balaciu că în data de 30 iulie 2014,orele 13 ,la sediul Consiliului Local,va avea loc sedinţa ordinară a Consiliului Local Balaciu ANUNT PUBLIC privind numerotarea si delimitarea sectiilor de votare de pe raza comunei Balaciu pentru alegerea membrilor din România în Parlamentul European 25.05.2014 A N U N Ţ 38 din 08.01.2014 În baza prevederilor art.7 din Legea nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică,republicată, a art.39 alin.3 şi art.29 alin.3 din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Consiliului Local Balaciu, adoptat prin Hotărârea nr.11 din 21.08.2008, autoritatea executivă aduce la cunoştinţă publică anunţul de intenţie referitor la elaborarea proiectului de act normativ privind aprobarea bugetului comunei Balaciu pe anul 2014, ce urmează a fi supus spre adoptare Consiliului Local al comunei Balaciu,judeţul Ialomiţa,în şedinţa ordinară din luna februarie 2014 click aici A N U N Ţ În baza prevederilor art.6 din Legea nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică,art.39 alin.3 şi art.29 alin.3 din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Consiliului Local Balaciu, adoptat prin Hotărârea nr.11 din 21.08.2008, autoritatea executivă aduce la cunoştinţă publică anunţul de intenţie referitor la elaborarea proiectului de act normativ pentru aprobarea impozitelor si taxelor locale pe anul 2014, ce urmează a fi supus spre adoptarea Consiliului Local al comunei Balaciu,judeţul Ialomiţa,în şedinţa ordinară din luna decembrie 2013: click aici |
Minute_sedintaCL22.04.2011.doc | Vizualizare |
MinutasedintaCL20.06.2011.doc | Vizualizare |
ProcesverbalsedintaCL20.06.2011.doc | Vizualizare |
ProcesverbalsedintaCL22.04.2011.doc | Vizualizare |